Archiwum czerwiec 2016


cze 19 2016 Bez tytułu
Komentarze: 0
Sprzedawca lub sklep to firma, która przedstawia wybór towarów i oferuje w handlu lub sprzedać je klientom za pieniądze lub inne dobra. Koszyk jest działalnością, w której klient przegląda dostępnych towarów lub usług prezentowanych przez jednego lub kilku sprzedawców z zamiarem zakupu odpowiedniego wyboru nich. W niektórych sytuacjach może to być uznane za spędzania wolnego czasu jak również jeden gospodarczej.
 
W czasach nowożytnych orientacja na klienta jest bardziej przeniesiona do zakupów on-line; ludzi na całym świecie zamawiać produkty z różnych regionów i sprzedawców online dostarczają swoje produkty do swoich domów, biur lub gdziekolwiek chcą. B2C (Business to Consumer) procesu stało się łatwe dla konsumentów, aby wybrać dowolny produkt on-line na stronie internetowej danego detalisty i to dostarczone do konsumenta w krótkim czasie. Konsument nie musi zużywają swoją energię, wychodząc do sklepów i oszczędza swój czas i koszty podróży.
 
 
Kobieta na zakupy w centrum handlowym w Stanach Zjednoczonych w grudniu 2005 roku
Doświadczenie handlowe może wahać się od zachwycający straszne, na podstawie różnych czynników, takich jak klient jest traktowany, wygodę, rodzaj towarów nabywanych i nastroju. [1]
 
Doświadczenie handlowe mogą być także pod wpływem innych kupujących. Na przykład, badania z doświadczeń polowych stwierdzono, że samce i samice klienci, którzy przypadkowo dotknął zza innych kupujących opuścił sklep wcześniej niż osoby, które nie były dotykane i oceniane marki bardziej negatywnie, powodując w efekcie Przypadkowe interpersonalna dotykowym. [2 ]
 
Według raportu 2000 roku w amerykańskim stanie Nowy Jork, kobiety zakupu 80% wszystkich towarów konsumpcyjnych i wpływać na 80% decyzji opieki zdrowotnej. [3]